REACTIE ASSISTENT OMBUDSVROUW OP EERSTE KLACHTMAIL
EERSTE KLACHTMAIL
https://www.astridessed.nl/tofik-dibi-story-what-happened-klachtmail-aan-npo-ombudsvrouw/
REACTIE OMBUDSVROUW
On Monday, June 7, 2021, 02:29:56 PM GMT+2, Wilma de Weerd <ombudsman@npo.nl> wrote:
Beste mevrouw Essed,
Hartelijk dank voor uw mail. De ombudsman heeft deze mails doorgestuurd aan PowNed met de vraag of zij in eerste instantie op uw klacht willen reageren. Mocht u geen antwoord ontvangen of bent u het niet met het antwoord eens, dan kunt u zich alsnog tot de ombudsman wenden. Deze procedure staat op onze site: Klachtenprocedure – NPO Ombudsman.
Klachtenprocedure – NPO OmbudsmanKlachtenprocedure |
Met vriendelijke groet,Wilma de Weerdassistent van de ombudsman voor de publieke omroepen
ombudsman.npo.nl
Bart de Graaffweg 2 Postbus 26444 1202 JJ Hilversum |