Noten 1A t/m 3/WAARDELOZE SERVICE!

NOOT 1A

SERVICE CONTROL

ONZE SERVICE

Installatie-, reparatie- en servicewerkzaamheden

Service Control is specialist in installatie en reparatie van consumentenelektronica, voornamelijk witgoed en kokendwaterkranen, voor winkelketens, fabrikanten en importeurs. Wij zijn al erkend reparateur van de grootste merken in de Benelux, waaronder Quooker, Elica, Novy en Whirlpool.

NOOT 1

EERSTE REACTIE SERVICE CONTROL

On Tuesday, January 30, 2024 at 11:16:57 AM GMT+1, Elbeka Electro <support@insezo.com> wrote:

Company logoBetreft: monteursbezoek Ticket : SCNL30012024-039719 {83a31e-8367787652819}Goedemorgen,

De garantie van 2 jaar is verstreken.

Als onze monteur u bezoekt, zal hij contant/per pin € 85,– aan voorrijkosten arbeidsloon met u afrekenen.

Evt. benodigde onderdelen en prijzen daarvan gaat in overleg met de monteur.

Ik hoor graag of u hiervan gebruik wilt maken.

Vriendelijke groet,
Samantha Schouten
Service Control
NOOT 2

REACTIE ASTRID ESSED
Astrid EssedFrom:astridessed@yahoo.comTo:Elbeka ElectroWed, Jan 31 at 11:48 AMAAN:SERVICE CONTROLtav Mevrouw S SchoutenGeachte mevrouw SchoutenVriendelijk bedankt voor uw mailWelzeker wil ik graag gebruik maken van de diensten van de monteurVriendelijk verzoek zo snel als mogelijk contact met mijop te nemen, aangezien ik al vanaf zondag 28 januari geen gebruik kan makenvan mijn koelkastKoelkast defect, lampje brandt welVriendelijk verzoek mij telefonisch te benaderen en niet per mailMijn telefoonnummer:Mocht ik niet aanwezig zijn, vriendelijk verzoek de boodschap pervoicemail in te spreken, met vermelding van uw telefoonnummerIk geef u alvast mijn beschikbare tijden door [voor bezoek monteur]Donderdag de gehele dag, met voorkeur voor ’s middagsVrijdag de gehele dagIk hoop, dat wij snel tot een afspraak kunnen komenVriendelijke groetenAstrid EssedAmsterdamTel:NOOT 3Reparatie opdracht ontvangen door service. Ticket : SCNL30012024-039719
OKFrom:support@insezo.comTo:A. EssedWed, Jan 31 at 1:22 PMCompany logoGeachte heer/mevrouw,

Wij danken u voor uw service aanvraag. Uw service aanvraag is in behandeling genomen met onderstaand referentienummer.
De monteur zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om een afspraak te maken.
Indien u aanspraak wilt maken op garantie, verzoeken wij u de originele aankoopfactuur tijdens het bezoek aan de monteur voor te leggen.

Mocht uw apparaat buiten garantie zijn zullen er reparatiekosten in rekening worden gebracht, deze zijn als volgt:

Voorrijkosten: 65,00 incl. btw
Arbeid per kwartier: 20,00 incl. btw

Indien u vragen heeft, dan zijn wij telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 16:30 uur via 0900-0404040 of per e-mail via info@service-control.eu.

Wij verzoeken u vriendelijk de onderstaande gegevens en de bijlage(n) te controleren en, indien van toepassing, melding te maken van onjuistheden.

Opdrachtgegevens
Referentienummer: SCNL30012024-039719
Typenummer: OFK35416A1
Serienummer:
Aankoopdatum: maandag 27-07-20
Klachtomschrijving: Koelt en vriest niet.

Klantgegevens
Naam: A. Essed

 Amsterdam
Telefoonnummer:
Mobielnummer: 
E-mail adres: astridessed@yahoo.com

Bij vragen verzoeken wij u ons referentienummer te vermelden.

Met vriendelijke groet,


OK Service Dienst

Reacties uitgeschakeld voor Noten 1A t/m 3/WAARDELOZE SERVICE!

Opgeslagen onder Divers

Reacties zijn gesloten.