Noot 8/WAARDELOZE SERVICE!

NOOT 8

Astrid Essed

From:astridessed@yahoo.com

To:Elbeka Electro

Cc:contact@mediamarkt.nl

Thu, Feb 15 at 4:16 AM

AAN

SERVICE CONTROL

Geachte heer/Mevrouw

Liever te laat dan nooit, zeg ik maar

Ik ben blij, dat u nu eindelijk reageert, nadat ik twee keer

met een van uw medewerkers [Samantha] contact gehad heb [vrijdag dd 2 februari en maandag dd 5 februari] over de afhandeling van mijn

reparateursverzoek vanwege mijn defecte koelkast

Ook Mediamarkt [op woe dd 7 februari met de heer Mohammed en dinsdag

dd 13 februari met de heer Gijs] heb ik benaderd over uw trage reactie.

Want voor mij is het onbegrijpelijk, dat wanneer de Fabriek een onderdeel

opstuurt op donderdag dd 1 februari [mij meegedeeld door uw

collega Samantha] ik tot woensdag 14 februari op een reactie uwerzijds heb

moeten wachten.

Ik persoonlijk vind dit een zeer slechte service,

En uw mededeling, dat u geprobeerd hebt mij te bellen-dat moet dan pas

woensdag 14 februari geweest zijn, omdat al die tijd daarvoor mijn voicemail

aanstond als ik niet aanwezig was en er nooit iets is ingesproken- komt

wel heel erg laat.

Ik herhaal:

Slechte service waarover ik niet te spreken ben.

Zoals u wellicht weet, heb ik een klacht ingediend bij Mediamarkt

via de heer Gijs [dinsdag 13 februari], vandaar dat deze mail ook cc

naar Mediamarkt gaat.

Ik zal vandaag nog [donderdag 15 februari] contact opnemen met

Mediamarkt [die mijn klacht heeft verwerkt en in behandeling heeft genomen]

en afhangende hun advies u benaderen per telefoon

Maar neem hierbij dus goed nota van mijn ongenoegen

Zo ga je niet met klanten om

Als er vertraging optreedt bij levering, had u netjes contact

met mij op moeten nemen, hetzij telefonisch, hetzij per mail

In afwachting van mijn contact met Mediamarkt hoort u van mij

Vriendelijke groeten

Astrid Essed

Amsterdam 

Reacties uitgeschakeld voor Noot 8/WAARDELOZE SERVICE!

Opgeslagen onder Divers

Reacties zijn gesloten.