NOOT 8
Astrid Essed
To:Elbeka Electro
Thu, Feb 15 at 4:16 AM
AAN
SERVICE CONTROL
Geachte heer/Mevrouw
Liever te laat dan nooit, zeg ik maar
Ik ben blij, dat u nu eindelijk reageert, nadat ik twee keer
met een van uw medewerkers [Samantha] contact gehad heb [vrijdag dd 2 februari en maandag dd 5 februari] over de afhandeling van mijn
reparateursverzoek vanwege mijn defecte koelkast
Ook Mediamarkt [op woe dd 7 februari met de heer Mohammed en dinsdag
dd 13 februari met de heer Gijs] heb ik benaderd over uw trage reactie.
Want voor mij is het onbegrijpelijk, dat wanneer de Fabriek een onderdeel
opstuurt op donderdag dd 1 februari [mij meegedeeld door uw
collega Samantha] ik tot woensdag 14 februari op een reactie uwerzijds heb
moeten wachten.
Ik persoonlijk vind dit een zeer slechte service,
En uw mededeling, dat u geprobeerd hebt mij te bellen-dat moet dan pas
woensdag 14 februari geweest zijn, omdat al die tijd daarvoor mijn voicemail
aanstond als ik niet aanwezig was en er nooit iets is ingesproken- komt
wel heel erg laat.
Ik herhaal:
Slechte service waarover ik niet te spreken ben.
Zoals u wellicht weet, heb ik een klacht ingediend bij Mediamarkt
via de heer Gijs [dinsdag 13 februari], vandaar dat deze mail ook cc
naar Mediamarkt gaat.
Ik zal vandaag nog [donderdag 15 februari] contact opnemen met
Mediamarkt [die mijn klacht heeft verwerkt en in behandeling heeft genomen]
en afhangende hun advies u benaderen per telefoon
Maar neem hierbij dus goed nota van mijn ongenoegen
Zo ga je niet met klanten om
Als er vertraging optreedt bij levering, had u netjes contact
met mij op moeten nemen, hetzij telefonisch, hetzij per mail
In afwachting van mijn contact met Mediamarkt hoort u van mij
Vriendelijke groeten
Astrid Essed
Amsterdam